Datum | Omschrijving |
03-01-2022 |
|
21-01-2022 | Deadline connect batchleveringen voor de DICA-registraties. |
31-01-2022 | Opening autorisatiematrix |
03-02-2022 | Start doorlevering geautoriseerde voorlopige indicatoren uit de DICA-registraties en IGJ indicatoren aan DHD/OmniQ (2x per week op maandag en donderdag.)* |
18-02-2022 | Deadline productie batchleveringen voor de DICA-registraties (inclusief IKNL-levering). |
18-03-2022 | Deadline handmatig invoeren gegevens in de DICA-kwaliteitsregistraties.** |
21-03-2022 | Laatste update Codman. Na deze update wordt het TP rapport in Codman bevroren. Dit zijn de gegevens welke de accordeur van uw ziekenhuis door kan leveren naar externe partijen. |
30-03-2022 | Sluiting autorisatiematrix |
31-03-2022 | Doorlevering geautoriseerde definitieve indicatoren uit de DICA-registraties en IGJ indicatoren aan DHD/OmniQ. |
07-04-2022 |
Definitieve levering aan overige externe partijen |
* Voorlopige cijfers worden alleen aan DHD/OmniQ geleverd. Dit vindt tweemaal per week plaats op maandag en donderdag nadat de cijfers geüpdatet zijn in het Codman Dashboard. DHD verwerkt deze gegevens in het OmniQ-portaal waarna de gegevens zichtbaar zijn op dinsdag en vrijdag. Om de voorlopige cijfers door te kunnen leveren aan DHD/OmniQ dient in de autorisatiematrix DHD geautoriseerd te worden voor het ontvangen van de data. Indien u DHD autoriseert voor het ontvangen van voorlopige cijfers zullen de definitieve cijfers ook doorgeleverd worden.
** Na deze deadline kunt u in Survey blijven invoeren, echter worden deze gegevens niet meer meegenomen voor het TP21.
Vragen?
Kijk voor meer informatie over het Transparantieportaal Zorg op de transparantieportaal website.
Met vragen kunt u terecht bij de DICA-servicedesk. U bereikt de servicedesk per e-mail: dica-servicedesk@mrdm.nl of per telefoon: 088 57 000 10.